سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور یک رابطه احساسی را تمام کنیم؟

به نام خدا

 

    ایجاد ارتباط عاطفی خیلی آسان است، اما بیرون آمدن از آن رابطه و التیام یافتن در آن خیلی سخت است. می‌توان گفت قطع رابطه کردن به راستی یکی از کارهای دشوار و دردناک است. به‌خصوص اگر فردی نامزد شما باشد و قصد ازدواج با او را داشته‌اید و به او دلبستگی عاطفی پیدا کرده‌اید.
- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

http://up.funmehr.com/images/i83vjmpk9nfqsnhfj7yf.jpg

    فان مهر :  شاید حتی بتوان گفت چنین کاری یعنی دل‌کندن از کسی که دوستش دارید سخت‌ترین کار دنیاست، اما کار نشد ندارد، اگر در چنین مرحله‌ای هستید شاید توصیه‌های ما به کارتان بیاید.


1- سعی کنید بفهمید چرا شما دو نفر مجبور شدید که رابطه‌تان را قطع کنید، علت‌ها را پیدا کرده، با خود فکر کنید درست است که با هم خاطرات خوش فراوانی داشتید اما آن رابطه نمی‌توانست به یک ازدواج موفق منتهی شود و در نهایت دیر یا زود این جدایی اتفاق می‌افتاد. وقتی روی دلایل جدایی تمرکز کنید، می‌توانید اشتباه‌های خود و نامزدتان را متوجه شوید تا در آینده و در رابطه‌های دیگر، چنین مشکلاتی پیش نیاید.

2- اگر تصمیم به قطع این رابطه گرفته‌اید به یاد داشته ‌باشید که فکر کردن به خاطرات خوب می‌تواند تمام دلایل منطقی را از ذهن شما پاک کند و در نتیجه دوباره به همان رابطه مسموم بازگردید. خیلی طبیعی است که مغزتان شروع به خیالبافی و شما را قانع کند که این رابطه آنقدرها هم که فکر می‌کردید بد نبوده ‌است یا حتی خیالاتی به ذهن‌تان بیاید که زندگی بدون نامزد قبلی‌تان ممکن نخواهد بود اما باید به مغزتان فرمان توقف بدهید، موقعیت را بپذیرید و سعی کنید به سمت آینده حرکت کنید نه گذشته.

3- از تمام محیط‌هایی که ممکن است شما را به یاد نامزدتان بیندازند پرهیز کنید. حتی اگر دوستان مشترکی داشتید برای مدتی از آنها دوری کنید، به هیچ‌وجه به اعضای خانواده او نزدیک نشوید حتی سعی نکنید با ای‌میل یا تلفن با او و نزدیکانش تماس بگیرید. به هیچ‌وجه به محیط‌هایی که احتمال حضور او وجود دارد، نروید. اگر او تلاش می‌کند که با شما صحبت کند قبل از صحبت با او به نتیجه خوب فکر کنید. اگر برای برگرداندن کادوها یا امانت‌ها مجبورید همدیگر را ببینید در فضای کاملا رسمی و کوتاه همه چیز را تمام کنید.
بعد از یک جدایی سخت شما به کسانی نیاز دارید که دوست‌تان داشته‌ باشند و درک‌تان کنند، چنین افرادی می‌توانند به شما احساساتی خوب تزریق کنند. سعی کنید بیشتر در جمع دوستان و اقوام دلسوزتان باشید، آنها به شما کمک می‌کنند خود را یک فرد ارزشمند بدانید و بتوانید زودتر خودتان را پیدا کنید

4-سعی کنید با درد ناشی از جدایی کنار بیایید، طبیعی است که بعد از جدایی احساس خلأ و گیجی کنید اما باید مسوولیت تصمیم و اشتباه‌ خود را بپذیرید و امید داشته ‌باشید که تندرستی به‌زودی به شما بازخواهد گشت. از طرف دیگر فراموش نکنید که شما در این رابطه نهایت تلاش خود را کردید و تنها کسی نبوده‌اید که در این رابطه مرتکب اشتباه شده ‌است. البته حواس‌تان باشد که مرحله انکار بعد از همه قطع رابطه‌ها حتما پیش می‌آید و تنها راه پذیرش موقعیت فعلی و استقامت روی تصمیمی است که گرفته‌اید.

5-بعد از یک جدایی سخت شما به کسانی نیاز دارید که دوست‌تان داشته‌ باشند و درک‌تان کنند، چنین افرادی می‌توانند به شما احساساتی خوب تزریق کنند. سعی کنید بیشتر در جمع دوستان و اقوام دلسوزتان باشید، آنها به شما کمک می‌کنند خود را یک فرد ارزشمند بدانید و بتوانید زودتر خودتان را پیدا کنید و روی پای خود بایستید، یک شبکه آرام‌بخش از دوستان بیش از هر چیز می‌تواند از دردها و آلام شما کم کند.

6-سعی کنید آنچه در درون‌تان وجود دارد را روی کاغذ پیاده کنید، البته حواس‌تان باشد که باید کاملا با خود صادق باشید و خودتان را سانسور نکنید. یکی از مهم‌ترین فواید نوشتن این است که شما وقتی قلم به دست بگیرید ناگهان احساساتی روی کاغذ می‌آیند که خودتان از دیدن آنها شگفت‌زده شده و در نتیجه به یک بینش و شناخت عمیق‌تر از خود می‌رسید و همین شناخت عمیق باعث می‌شود که رابطه‌های بعدی خود را بهتر مدیریت کنید تا دیگر مجبور به جدایی نشوید. علاوه بر همه اینها نوشتن از بار غم‌ها کم می‌کند و دیگر احساس خفگی نخواهید کرد چون احساس می‌کنید مغزتان خالی شده ‌است.

7-یکی از بهترین راه‌ها برای فراموش کردن نامزد قبلی‌تان این است که فهرستی از تمام دلایلی که می‌گویند چرا او برای شما فرد مناسبی نبوده تهیه کنید. صریحا تمام دلایل را بنویسید، اینجا جایی نیست که بخواهید چیزی را ببخشید. از تمام وقایع بدی که بین شما اتفاق افتاده احتمالا نشانه‌ای دارید، آن نشانه را به همراه احساسی که در آن لحظه داشتید کنار هم بگذارید و زیر آن یادداشت کنید که دیگر نمی‌خواهید آن احساسات را تجربه کنید، حالا این تصاویر و یادداشت‌ها را در جایی بچسبانید که هر روز بتوانید ببینید.



[ جمعه 91/7/14 ] [ 4:45 عصر ] [ آفتاب ]

معلمی با روش جالب تدریس میلیونر شد!

    به نام خدا

 

    این معلم روشهای تدریس خود را میفروشد و از این طریق پولدار شده است. “دنا جامپ” 43 ساله که معلم مهد کودک و دوران ابتدایی است روش های جالب و موفقی در تدریس ابداع کرده است که حاضر است در مقابل پول آنها را در اختیار دیگران قرار دهد.

معلمی  با روش جالب تدریس میلیونر شد! +عکس
    وی بخاطر ابداع این روشها حتی جایزه هایی هم از نهادهای دولتی دریافت کرده است و توانسته است با فروش این ایده ها بیش از 1میلیون دلار درآمد داشته باشد.
    وی سابقه 17 سال تدریس در کارنامه کاری اش دارد و هرگز باور نمیکرد روزی با حرفه معلمی یک میلیونر باشد. همسر او هم یک معلم است و با تلاش فراوان مخارج زندگی خود و سه فرزندشان را میگذراندند. سال اول عواید فروش روشهای تدریس تنها 300 دلار درآمد داشت اما خیلی زود به شهرت رسید و با اضافه شدن 93 روش جدید جداگانه و فروش 161 هزار کپی از آن ثروت آنها روز به روز بیشتر شد.
    وی میگوید روشهای تدریس من یک پروسه دو هفته ای است و به شما امکان میدهد هر چیز جدیدی را تدریس کنید. او یک سایت هم راه اندازی کرده است و بیشتر فروشش از این طریق صورت میگیرد تا امکان استفاده برای معلمان سراسر امریکا فراهم باشد.
    وی تاکید میکند علاوه بر اینکه ثروتش افزایش چشمگیری داشته است اما هنوز زندگی ساده سابقش را ادامه میدهد.


[ جمعه 91/7/14 ] [ 4:25 عصر ] [ آفتاب ]

باز هم سیب!

به نام خدا

روزانه یک عدد سیب بخورید تا از بیماری قلبی در امان بمانید

سیب

    ایسنا: مطالعات محققان آمریکایی نشان می‌دهد که خوردن یک سیب در روز می‌تواند شما را از مراجعه به متخصص قلب و عروق مصون کند. محققان این مرکز علمی با مطالعه بر گروهی از افراد میانسال سالم دریافتند که خوردن روزانه یک عدد سیب به مدت چهار هفته، 40 درصد از سطوح مواد مرتبط با بروز سختی شریان‌ها را کاهش می‌دهد.

    مصرف کپسول‌های حاوی “پلی فنول”_ نوعی آنتی اکسیدانی که در سیب یافت می‌شود نیز نتایج مشابهی را به همراه دارد اما به اندازه خود سیب ثمربخش نیست.

    طی این مطالعه، پژوهشگران متوجه شدند که سیب میزان “لیپوپروتئین باچگالی کم” را که به آن اصطلاحا کلسترول بد یا (LDL) می‌گویند، کاهش می‌دهد.

    هنگامی که LDL برای اکسیده شدن با رادیکال‌های آزاد واکنش نشان می‌دهد، احتمال زیادی وجود دارد که کلسترول باعث افزایش التهاب و آسیب بافتی شود.

    زمانی که LDL اکسید می‌شود، ساختاری به خود می‌گیرد که منجر به وجود آمدن تصلب (سخت شدن) شریان می‌شود.

    به گفته دکتر ” روبرت دیسیل وسترو”، سرپرست این پژوهش، با خوردن یک سیب در روز به مدت 4 چهار هفته، تاثیرات شگفت انگیز و چشمگیر آن را بر اکسیده شدن LDL کشف کردیم و این کاهش 40 درصدی را می‌توان به حالتی تعبیر کرد که فردی را با عروق کرونری (قلبی) عادی با شخص مبتلا به بیماری عروق کرونر مقایسه کنیم.

    این پژوهش در مجله “Functional Food”منتشر شده است.



[ جمعه 91/7/14 ] [ 4:22 عصر ] [ آفتاب ]

چطور بدون آرایش خوب و زیبا به نظر برسیم؟

به نام خدا

 

آرایش

1? پاک سازی

هر روز دوش بگیرید و صورت خود را با یک پاک کننده مناسب پوست تمیز کنید. موها و پوست چرب بیشتر ذرات گردو غبار را به خود جذب می کند و نه تنها باعث می شود پوست چرب و کثیف دیده شود بلکه موجب بروز آکنه و جوش های سرسیاه و سفید می شود. بسیار مهم است که پوست نفس بکشد، به همین منظور قبل از خواب همیشه پوست خود را تمیز کنید.

 2?  کوتاه کردن مو

شما می توانید کاملا ظاهرتان را با مدل مویی که می زنید تغییر دهید . اگر دوست ندارید لازم نیست طول موهای خود را کوتاه کنید. به دنبال تغییر استایل آن باشید و طوری کوتاه کنید که بتوانید آن را اداره کنید.

 3? درست لباس پوشیدن

لباس هایی را بپوشید که در آن راحت هستید و به شکل وفرم بدن و شخصیت شما هم خوانی داشته باشد.به گزارش پرشین وی لباس ها چیزهای زیادی را درباره دیدگاه شما به زندگی نشان می دهند. طرز لباس پوشیدن خود را قدیمی نگه ندارید و سبک های جدید را امتحان کرده و هرچند وقت یک بار لباس های کمد خود را تغییر دهید.

 4? ورزش

هر روز ورزش کنید. این کار نه تنها برای سلامتی خوب است ،به گزارش پرشین وی بلکه بدن را خوش فرم نگه می دارد و می تواند سطح اطمینان از ظاهر شما را افزایش دهد و ورزش همچنین باعث افزایش گردش خود می شود و پوست را سالم تر و درخشان تر نگه می دارد.

 5? خوب شکل دادن به ابرو

گفته می شود که ابرو قاب صورت است، اطمینان حاصل کنید که آنها رابه خوبی تمیز می کنید. ابروهای بسیار پرشده و یا بسیار نازک می تواند کاملا تلاش شما برای ظاهر زیبا بدون آرایش را با شکست مواجه کند.

 6? لب های سالم

بسیار مهم است که لب های خود را مرتب لایه برداری کرده و آنها را مرطوب نگه دارید.لب های ترک دار ظاهرزیبا را کاملا خراب می کند.

بهترین آرایش برای هر خانم اعتماد به نفس خودش است و این کار بدین معنی است که نباید مرتب خود را با خانم های دیگر مقایسه کنید و از خود ایراد بگیرد. شما باید از ظاهر منحصر به فرد خود تجلیل کنید.



[ پنج شنبه 91/7/13 ] [ 8:12 عصر ] [ آفتاب ]

اگر می خواهید شکمی تخت داشته باشید، اسموتی هلو بخورید

به نام خدا

باشگاه خبرنگاران: اسموتی هلو برای داشتن شکمی تخت برای هر خانمی مورد توجه است و ما مصرف این نوشیدنی را به شما هم توصیه می کنیم.

مواد لازم برای یک نفر:

شیر بدون چربی: یک پیمانه

هلوی یخ‌ زده: یک پیمانه

روغن تخم کتان: 2 قاشق چای‌خوری ( سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع است )

طرز تهیه:

شیر و هلوهای یخ زده را درون دستگاه همزن ریخته و به مدت یک دقیقه دستگاه را روشن کرده و آن‌ها را مخلوط کنید. مخلوط تهیه شده را درون لیوان مورد نظر ریخته و روغن تخم کتان را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.



[ پنج شنبه 91/7/13 ] [ 8:9 عصر ] [ آفتاب ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 25940