سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور بدون آرایش خوب و زیبا به نظر برسیم؟

به نام خدا

 

آرایش

1? پاک سازی

هر روز دوش بگیرید و صورت خود را با یک پاک کننده مناسب پوست تمیز کنید. موها و پوست چرب بیشتر ذرات گردو غبار را به خود جذب می کند و نه تنها باعث می شود پوست چرب و کثیف دیده شود بلکه موجب بروز آکنه و جوش های سرسیاه و سفید می شود. بسیار مهم است که پوست نفس بکشد، به همین منظور قبل از خواب همیشه پوست خود را تمیز کنید.

 2?  کوتاه کردن مو

شما می توانید کاملا ظاهرتان را با مدل مویی که می زنید تغییر دهید . اگر دوست ندارید لازم نیست طول موهای خود را کوتاه کنید. به دنبال تغییر استایل آن باشید و طوری کوتاه کنید که بتوانید آن را اداره کنید.

 3? درست لباس پوشیدن

لباس هایی را بپوشید که در آن راحت هستید و به شکل وفرم بدن و شخصیت شما هم خوانی داشته باشد.به گزارش پرشین وی لباس ها چیزهای زیادی را درباره دیدگاه شما به زندگی نشان می دهند. طرز لباس پوشیدن خود را قدیمی نگه ندارید و سبک های جدید را امتحان کرده و هرچند وقت یک بار لباس های کمد خود را تغییر دهید.

 4? ورزش

هر روز ورزش کنید. این کار نه تنها برای سلامتی خوب است ،به گزارش پرشین وی بلکه بدن را خوش فرم نگه می دارد و می تواند سطح اطمینان از ظاهر شما را افزایش دهد و ورزش همچنین باعث افزایش گردش خود می شود و پوست را سالم تر و درخشان تر نگه می دارد.

 5? خوب شکل دادن به ابرو

گفته می شود که ابرو قاب صورت است، اطمینان حاصل کنید که آنها رابه خوبی تمیز می کنید. ابروهای بسیار پرشده و یا بسیار نازک می تواند کاملا تلاش شما برای ظاهر زیبا بدون آرایش را با شکست مواجه کند.

 6? لب های سالم

بسیار مهم است که لب های خود را مرتب لایه برداری کرده و آنها را مرطوب نگه دارید.لب های ترک دار ظاهرزیبا را کاملا خراب می کند.

بهترین آرایش برای هر خانم اعتماد به نفس خودش است و این کار بدین معنی است که نباید مرتب خود را با خانم های دیگر مقایسه کنید و از خود ایراد بگیرد. شما باید از ظاهر منحصر به فرد خود تجلیل کنید.



[ پنج شنبه 91/7/13 ] [ 8:12 عصر ] [ آفتاب ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 25991